تاثیر لوگو در افزایش فروش

,
کفش هوکا

لوگو چیست؟ و چه اهمیتی دارد؟

تصورکنید برای خرید یک یخچال وارد فروشگاه شده‌اید. از جمله مهمترین مسائلی که در تصمیم نهایی شما برای خرید اثر گذار است آرم یا لوگو حک شده بر روی هر دستگاه‌ است؛ چرا که هر آرم یاد آور کیفیتی است که یک محصول در ذهن‌ها باقی گذاشته است و به آن معروف شده؛ پس صاحب هر کسب و کاری که هستید برای افزایش فروش محصولات‌تان این مقاله را از دست ندهید.

لوگو چیست؟

لوگو یا همان آرم نشانه ای است که مشتریان شما را به آن خواهند شناخت. که از تصاویر، متون، اشکال و یا ترکیبی از این سه ساخته می‌شود. و در نهایت نام و هدف یک تجارت را خلاصه کرده و به تصویر می‌کشد .

چرا لوگو مهم است؟

تاثیر لوگو

این نشان معروف شما را یاد چه چیزی می‌اندازد؟ پاسخ روشن است؛ محصولات با کیفیت حوزه فناوری نظیرگوشی‌های آیفون، تبلت‌های آیپد، ساعت‌های هوشمند و از این دست محصولات با کیفیت موجود در بازار جهانی.

لوگوی اپل

متوجه شدید؟! اهمیت لوگو این است. این شرکت بزرگ در کسری از ثانیه با یک نشان سیب گاز زده‌‌ای که به آن معروف شده است تمامی این مفاهیم را به مخاطب خود انتقال داد.

تاثیر لوگو بر ارتقا برند و افزایش فروش

یک لوگو خوب به برند و کسب و کار شما هویت می بخشد

قطعا کسب و کاری که برای شناساندن محصول خود وقت و انرژی صرف کرده و به دنبال طراحی و شخصی سازی برند خود بوده است؛ حرفه‌ای وارد میدان کسب و کار شده است پس در نگاه مخاطب نیز یک برند سطح پایین نیست. و مشتری روی برندی که با هویت است راحت تر حساب باز می‌کند.

لوگو خوب توجه را به خود جلب کند

در دنیایی که شرکت‌ها از هر فرصت کوچکی برای تبلیغات استفاده می‌کنند بزرگترین مزیت یک لوگوی خوب این است که بتواند در کمترین زمان ممکن نگاه مخاطب را به خود جذب کند. پس زیبایی در طراحی و رنگ بسیار مهم است.

لوگو خوب در نگاه اول برداشتی قوی ایجاد می‌کند

لوگو اولین مرحله‌ی معرفی یک کسب‌ و کار است. پس یک لوگوی خوب و قوی بهترین تصویری است که برای قدم اول می‌تواند کسب و کار شما را معرفی کند. تصویری که کل مجموعه را به آن خواهند شناخت.

لوگو خوب برند را به یاد ماندنی می‌کند

ایده‌آل ترین حالت برای یک برند این است که مردم بلافاصله با دیدن لوگو متوجه ماهیت کسب و کار شوند و در مرحله بعد نیز بهترین حالت این است که لوگو باعث ایجاد یادآوری مثبتی در مورد نام تجاری شرکت مورد نظر شود. و درواقع یک لوگوی خوب این کار را با مخاطب می‌کند.

لوگو خوب جلب اعتماد می‌کند

در بین انبوه کنسرو‌های لوبیا در قفسه یک فروشگاه زنجیره‌ای، برندی شانس بیشتری دارد که بیشتر در یاد ها مانده باشد و بیشتر شناخته شده باشد. به عبارتی با رشد نام تجاری شما ، لوگو شما برای طیف گسترده ای از مصرف کنندگان بیشتر آشنا می شود و این آشنایی این تصور را ایجاد می کند که قابل اعتماد و در دسترس هستید.

بنابراین حتی قبل از شروع یک کسب و کار شما به یک لوگوی خوب نیازمندید؛ این بخش مهم در ایجاد یک کسب و کار موفق و پایدار را نا دیده نگیرید که در این صورت دنیای تبلیغات به راحتی شما و کسب وکارتان را نادیده خواهد گرفت!

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *