آموزش اینستاگرام

حتی اگر بهترین تولیدکننده جهان هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید! در دنیای امروز قبل از این‌که تولیدکننده خوبی باشید، لازم است محصولاتی که تولید می‌کنید، دیده شوند. ما در ادامه این مقاله برای دیده‌شدن از طریق اینستاگرام به شما کمک می‌کنیم.

آیا اینستاگرام بهترین گزینه برای تبلیغ است؟

مزایا و کاربردهای فضای اینترنتی باعث شده است که هر روز بر تعداد کاربران آن افزوده شود و از آنجا که اینستاگرام به‌عنوان پلتفرمی بسیار عالی برای ارتباطات اجتماعی است و طرف‌داران بسیار زیادی هم دارد پس قطعاً برای دیده‌شدن و تبلیغات بهترین گزینه است.

فروش در اینستاگرام

 اینستاگرام برای چه مشاغلی مناسب است؟

اپلیکیشن اینستاگرام بخصوص برای مشاغل خانگی فرصت ویژه‌ای است. در واقع صاحبان کسب‌وکار تقریباً بدون هیچ هزینه‌ای دارای ویترینی بزرگ از یک مغازه بزرگ می‌شوند. اینستاگرام همچنین برای کسب‌وکارهایی که سرمایه کافی ندارند نیز بسیار مناسب است چراکه می‌توانند به‌جای تولید انبوه برای بازار، به‌صورت سفارشی کار قبول کنند.

 چند نمونه از مشاغل در اینستاگرام

  • تهیه کیک و شیرینی خانگی
  • فروش شال و روسری انواع لباس
  • فروش محصولات آرایشی بهداشتی
  • معرفی و تبلیغ محصولات فروشگاهی خود

لباس اینستاگرام

نکته مهم: علاوه بر فروش محصولات مختلف، این فضا به شدت مناسب فریلنسرها است؛ افراد هنرمندی که خدمات سفارشی انجام می‌دهند؛ مثل: انواع سبک‌های عکاسی، انواع طراحی‌های گرافیکی و غیره

آیا داشتن پیج اینستاگرامی برای فروش در اینستاگرام کافی است؟

صرف داشتن پیج به شما کمک چندانی نخواهد کرد.

برای این‌که مخاطبان زیادی شما را دنبال کنند که در نهایت منجر به افزایش فروش شود، باید برای مخاطبان جذاب باشید و این جا است که تولید محتوا به کمک رشد پیج شما می‌آید.

چه نوع تولید محتوایی مناسب است؟

متنوع باشد:

در یک پیج شما با انواع سلیقه‌ها در ارتباط هستید پس از تنوع نترسید هر محتوا مخاطب خود را خواهد داشت. علاوه بر این تکرار و تأکید بر یک موضوع برای مخاطب کسل‌کننده است.

راهی برای ایجاد تعامل با مخاطب خود ایجاد کند:

در بیشتر مواقع مخاطب به دنبال بیان احساسات، تجربیات و یا به دنبال راهی برای ارتباط است.

با طراحی یک سؤال در آخر متن پُست‌های خود و یا ایجاد باکس‌های سؤال در استوری اینستاگرام این راه را برای مخاطبان خود هموار کنید.

رضایتمندی‌ها را منتشر کند:

اگر قبلاً کار با مشتریان یا فروش محصولات خود را شروع کرده‌اید، توصیفات رضایت‌بخش و واقعی آن‌ها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این به اعتبار شما صدچندان کمک خواهد کرد.

از پشت پرده‌ها غافل نشود:

ایجاد حس صمیمیت معجزه می‌کند. مخاطب را با خود حین انجام کار همراه کنید تا با مراحل آن و دغدغه‌های کار بیشتر آشنا شود. این نوع محتوا مخصوصاً برای هنرمندان، عکاسان، طراحان و میکاپ آرتیست‌ها بسیار مناسب است.

مسابقه و هدیه:

یک روش به شدت عالی، برگزاری مسابقه با برندگان واقعی است.

با این روش در طول زمان مسابقه به امید برنده شدن تعداد زیادی کاربر به مخاطبان شما اضافه خواهند شد و شما این شانس را دارید که حتی بعد از اتمام مسابقه و روند پرداخت هدیه‌ها، همچنان این مخاطبان جدید را از دست ندهید.

الهام‌بخش باشد:

مخاطبان را با داستان کسب‌وکار خود آشنا کنید این‌که از کجا شروع کرده‌اید و چه سختی‌ها و موفقیت‌هایی به دست آورده‌اید. شما می‌توانید برای مخاطب خود الگوی خوبی از موفقیت باشید پس این فرصت را از دست ندهید.

سخن آخر:

صاحب هر هنر و یا کسب‌وکاری که هستید از خدمات کم‌نظیر اینستاگرام جهت درآمدزایی غافل نشوید.

و برای موفق شدن از اصول تولید محتوایی درست پیروی کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *