توضیحات
پوستر سایز A3 یکی از اندازههای استاندارد برای چاپ پوسترهاست و ابعاد آن ۲۹٫۷ × ۴۲٫۰ سانتیمتر میباشد. اغلب در فرمهای چاپی برای کاهش هزینه چاپ افست، این اندازه بصورت ۲۹ × ۴۰ تنظیم میشود. این اندازه برای چاپ پوسترهای کوچک و متوسط مناسب است و برای موارد زیر به کار میرود:
- تبلیغات: پوستر سایز A3 برای تبلیغات در فضاهای عمومی مانند خیابانها، مراکز خرید، رستورانها، کافیشاپها، دفاتر و آموزشگاهها استفاده میشود. این اندازه پوستر برای جذب توجه مخاطبان مناسب است و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی کارآمد و موثر محسوب میشود.
- طراحی داخلی: پوستر سایز A3 برای تزیین و تزئین داخلی محیطهایی مانند اتاقهای کار، اتاق خواب، نمایشگاهها، گالریها و موزهها استفاده میشود. طراحیهایی که بر روی پوستر سایز A3 چاپ میشوند میتوانند به عنوان یک اثر هنری در داخلی محل کار یا منزل استفاده شوند.
- آموزش: پوستر سایز A3 برای چاپ نمودارها، جداول و نمایش اطلاعات در داخل کلاسها، دانشگاهها و مراکز آموزشی استفاده میشود. این اندازه پوستر برای نمایش اطلاعات و دادههای کم حجم و مناسب است.
- رویدادها: پوستر سایز A3 برای تبلیغات رویدادها مانند کنسرتها، نمایشگاهها، کارگاهها، مسابقات و جشنوارهها استفاده میشود. این اندازه پوستر مناسب برای جذب توجه و اطلاعرسانی به مخاطبان است.
در بخش فایل قابل چاپ اگر فایل طراحی شده دارید که با دکمه زیر آن فایلتان را آپلود میکنید. در غیر اینصورت فایل توسط سایمانکو طراحی میشود.
در اینجا تعرفههای متفاوتی برای طراحی تراکت آمده است که توضیح آن را میتوانید در ذیل بخوانید:
- طراحی عمومی: یعنی طرحی که بصورت حرفهای توسط یک طراح قبلا طراحی شده و در سایمانکو آرشیو شده است. محتوای شما از قبیل عنوان، متن، شمارههای تماس و … در آن طرح، جایگزین میشود. پس احتمال اینکه طرحتان را در شهر دیگری با اندکی تفاوت مشاهده کنید وجود دارد. چون قبلا بارها از آن طرح استفاده شده است.
- طراحی اختصاصی: اگر کمی روی هویت برندتان حساستر هستید و تمایل دارید طرحتان بصورت اختصاصی از نو کار شود و قبل و بعد شما برای کسی استفاده نشود گزینه طراحی اختصاصی را انتخاب نمایید. از آنجاییکه زمان لازم برای این نوع طراحی، چند برابر طراحی عمومی بوده و نیاز به خلاقیت و تخصص بیشتری دارد، لذا دستمزد طراحی آن کمی بیشتر است.
- طراحی ابتکاری و خلاقانه: بدیهی است که برندهای بزرگ، برای تمایز در بازار پررقابت امروزی نیاز به تخصص، ایده و خلاقیت بیشتری دارند تا تبلیغشان باعث جلب توجه شده و در ذهن ناخودآگاه مخاطب باعث افزایش محبوبیت برندشان شود. منظور از طراحی ابتکاری و خلاقانه، طرحی است که پس از ایدهپردازی خاص، با متدهایی مثل گرافیک سهبعدی، عکاسی، تصویرسازی و … در صورت نیاز ترکیب میشود. بدیهی است که هر یک از این امور متخصص خاص خودش را میطلبد و معمولا با یک کار تیمی به انجام میرسد.
در صورتی که ابهامی در مورد تعرفههای طراحی دارید به تعرفه انجمن گرافیک ایران مراجعه کنید.
در صورتی که نیاز به راهنمایی در مورد فایل چاپی دارید به راهنمای فایل چاپی مراجعه کنید.
رحیم نامدار –
سلام
وقت بخیر
با تشکر از شما، این سایز که چاپ کردین خوب بود. یک سایز بزرگتر هم پیشنهاد میدهید تا ثبت سفارش کنم؟
admin –
سلام و درود جناب نامدار عزیز
لطفا با شماره تلفن ۰۹۱۴۵۰۰۰۰۵۲ تماس بگیرید تا با شنیدن توضیحات بیشتر، بهترین پیشنهاد رو خدمتتون عرض کنیم.