عکاسی صنعتی

تاثیر عکاسی تبلیغاتی بر رونق هر کسب و کار

در دنیای امروز که رسانه‌ها در جریان زندگی‌‌ اکثر آدم‌ها نقش پر رنگی پیدا کرده‌اند؛ برگ برنده در دست کسب و کارهایی است که بیش از سایر رقبایشان دیده شوند! و اینجاست که ارائه تصویری مناسب از محصولات بسیار مهم می‌شود چرا که در مرحله اول این ظاهر محصول شماست که خریدار را متقاعد می‌کند در مورد محصول شما فکر کند! به طور کلی تصاویر جذاب، خوش رنگ و با کیفیت لازمه هر سایت، بروشور، کاتالوگ و تبلیغات تلویزیونی است که باعث می‌شود در کمترین زمان ممکن و تنها در چند ثانیه به سادگی پیام مورد نظر خود را به مخاطب انتقال ‌دهند. اینجاست که نقش عکاسی تبلیغاتی پررنگ می‌شود.

عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسی صنعتی، یکی از حرفه‌ای ترین شاخه‌های‌ عکاسی است. که اغلب هدفی اقتصادی دارد. و قادر است محصول یک فرد و یا کالاهای یک برند و یا ارائه هرگونه خدماتی را به بیننده معرفی کند.

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی صنعتی چطور بر روی افزایش فروش محصولات تاثیر می‌گذارد؟

دو محصول مشابه از نظر کیفیت را تصور کنید؛ در هنگام خرید، یک فروشگاه، کاملا حرفه‌ای تصویری شفاف، جذاب و با جزئیات بیشتر از محصول را به شما ارائه میدهد؛ در مقابل، فروشگاهی دیگر همان محصول را با تصویری معمولی، رنگ و رو رفته، کدر و اصطلاحا غیر شفاف به نمایش می‌گذارد.

اعتماد شما به اصالت داشتن کدام محصول بیشتر است؟!

در اینجا فقط چند دلیل مهم از تعداد بیشماری که هر کسب و کار باید در عکاسی حرفه ای، با کیفیت بالا سرمایه‌گذاری کند ذکر می‌کنیم.

این تصویر محصول شماست که با مشتری حرف می‌زند!

در دنیای امروز، مصرف کنندگان دوست دارند قبل از تصمیم گیری درباره خرید انواع محصولات مورد نیاز خود امکان مقایسه انواع برندها را در کمترین زمان ممکن داشته باشند. اینترنت این امکان را به طور فزاینده‌ای فراهم کرده است ، به این معنی که عکس ها و فیلم‌های محصولات و پیشنهادات شما از هر زمان دیگری ارزش بیشتری پیدا کرده اند.

مشتری ها می‌خواهند تصویر واقعی اجناس شما را ببینند!

در بسیاری از موارد دیده شده در طراحی گرافیک بر روی بروشورها، کاتالوگ‌ها، سایت‌ها و حتی پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی به خاطر در دسترس نبودن تصاویر با کیفیت، از تصاویر کارتونی و وکتوری استفاده شده که این ضعف بزرگی است و مصرف کننده را بی اعتماد می‌کند.

در چشم بر هم زدنی خودتان را تبلیغ کنید!

مفهوم داستان مینیمال در زبان فارسی یعنی داستان کوتاهِ کوتاه! یعنی آنقدری داستان کوتاه‌، رسا و بی هیچ اضافه گویی باشد که با حذف یک جمله داستان بی معنا شود.

حال در دنیایی که حتی در بین کتاب‌خوان‌ها داستان های کوتاهِ کوتاه طرفداران بیشتری پیدا کرده است، قطعا کوتاه و رسا گویی در مورد محصول، یک برگ برنده بزرگ است. اینجاست که یک تصویر زیبا و با کیفیت از محصول شما در بیلبوردهای شهری یعنی یک تبلیغ یک ثانیه‌ای بسیار قوی.

عکاسی مینیمال

برای محصول خود ارزش قائل شوید!

به محصول خود این فرصت را بدهید که خود را به مصرف کنندگان بیشتری معرفی کند. تصویر محصول شما قادر است برای متقائد کردن مشتری‌ها حتی به بیرون از مرزهای کشورتان برود! این فرصت را از دست ندهید و بازار هدف خود را با ارائه تصویری شفاف از محصول خود گسترش دهید.

عکاسی از ساعت

سخن آخر

اگر شما به تازگی کسب و کاری را راه اندازی کرده‌اید و یا سالیان طولانی است که در بازار سرمایه حضور دارید در انتهای این مقاله دریافته‌اید که ارائه یک تصویر درست و با اصالت از محصولتان چه پیامدهای خوب و سودآوری در بر خواهد داشت. پس سرمایه گذاری در این بخش را از دست ندهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *