فروشگاه چاپ سایمان ☘
designgraphic

نکاتی در مورد طراحی بنر جذاب و کابر پسند

نکاتی در مورد طراحی بنر جذاب و کابر پسند

 

 

 

از انیمیشن استفاده کنید

نکاتی در مورد طراحی بنر جذاب و کابر پسند : انیمیشن ها می توانند تاثیر بسیار زیادی در افزایش کلیک خوردن بر روی بنر داشته باشند . باید از انیمیشن ها با دقت بالایی استفاده کرد تا توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کنند و باعث ایجاد ناراحتی بیننده نشود .

 

برای استفاده از انیمیشن در طراحی های خود به چند نکته توجه کنید :

در طراحی انیمیشن ها باید بسیار زیرک بود تا سبب جذب بازدید گنندگان به خود شود لیکن این موضوع نباید به اندازه ای شود که بنر حالت خودنمایی به خود بگیرد و با طرح وبسایت متضاد باشد .

 

انیمیشن هایی که حلقه ای از بی نهایت را طی می کنند، آزار دهنده هستند. در عمل بهتر است انیمشن ها، ۷ تا ۱۰ بار اجرا شوند و سپس پیام اصلی را در آخرین فریم از انیمشن بر جای گذارند.

 

 

برعکس، برخی از بازدید کنندگان، پیش از بارگذاری کامل صفحه و اجرای کامل انیمیشن، آن را متوقف می کنند. در نتیجه، ایده خوبی است که برای تبلیغات در صفحاتی که زمان بارگذاری زیادی دارند، پیامتان را در خلال اولین فریم قرار دهید.

 

حس کنجکاوی

حتما با جمله ای با مضمون ” اینجا کلیک نکنید ” در بسیاری از طراحی ها مواجه شده اید ، عکس العمل شما در مقابل اینچنین جمله ای در بنر چیست ؟ آیا شما نیز از جمله افرادی هستید که بخاطر کنجکاوی خود با کلیک و نمایان کردن پشت پرده برای خود به حس کنجکاوی خود پاسخ می دهید؟

 

هدف از طرح چنین جملاتی توسط طراح درگیر کردن افراد با حس کنجکاوی خود است و طریقه ای برای جذب بینندگان به بنر در طراحی سایت می باشد .

 

 

 

طراحی ساده

مثالی ساده از سادگی طراحی در تبلیغات شرکت گوگل است ، هنگامیکه لری پیج و سرگئی برین دو موسس شرکت گوگل برای اولین بار محصول خود را به سرمایه گذاران بالقوه معرفی می کردند ، آنها ادوردز را به عنوان یک گزینه پشتیبان مطرح کردند که ممکن است در آینده باعث کسب درآمد گوگل شود . آنها ادوردز را به شکل بنرهای تبلیغاتی درست نکردند و در عین سادگی مورد قبول کاربران شد .

 

 

برخلاف دیگر آگهی ها ، ادوردز حس کنجکاوی بییندگان را بر نمی انگیزد یا مزاحم آنها در نتایج جستجو نمی شود . در حقیقت ، ادوردز به عنوان بخشی از نتایج جستجوی صفحه اول معرفی می شود و حسی را به کابران می دهد که از آن استفاده کنند . آشکار است که گوگل با همین روش ساده توانسته برنامه های خود را با هر دو قسمت نتایج جستجو از طریق بهینه سازی سایت و تبلیغات گوگل را پیش ببرد.

 

 

 

درگیر کردن مشتریان

یک بنر باید قابلیت درگیر کردن مخاطب و هدایت او به سمت اهداف را داشته باشد . درگیر کردن مشتریان می تواند از طرق متفاوتی باشد . ممکن است طراح بنر از تکنولوژی هایی مانند فلش برای توسعه انواع بنر برای دعوت کاربران به شرکت در تعاملات وبسایت استفاده کنند یا برخی از طراحان وب بازی های قدیمی را بکار می برند و برخی دیگر با جمله های زیبا سعی در جذب مخاطبان برای اهداف خود دارند .

 

 

 

بنر سیاه و سفید

طراحان وب همیشه به دنبال خلاقیت در ایده ها هستند . گرچه تحقیقات نشان داده است استفاده از رنگ های آبی و زرد در طراحی بسیار اثر بخش است اما بنرهای سیاه و سفید برای بسیاری از مشاغل بسیار جذاب می باشند .

 

 

 

About the Author

info@saymanco.ir

Related Post

Submit a Review

Display Name

Email

Title

Message